Hemmadag.

{ 2009-02-1714:20:36 } Dagbok | 0 kommentarer


Eftersom Jullis inte är på topp så  är vi hemma hela dagen. Julia har lekt lite, ätit lunch och jag har städat lägenheten för vad som känns ungefär som hundrade gången på bara någon vecka. Jag förstår inte hur det kan bli så stökigt.
Har duschat och målat naglarna också nu medans Julia sover, hon sover i vagnen nästan sittande eftersom hon hostar mindre då. Gummsan, jag tycker så synd om henne när hon är såhär för man märker verkligen att hon tycker att det är jättejobbigt. När sötnosen vaknar så ska vi gå ner till Apoteket och hämta ut hostmedecinen som hon fick utav doktorn igår. Hoppas det blir bättre då!
Hmm undrar vad man ska hitta på nu då, kanske gå igenom korgarna i badrummet. Känns som om det är dags för det. Ska kanske försöka städa riktigt noga. Vi har nämligen en grön byteskedja på björnsbytare som vi verkligen vill ha. Den ligger på tredje våningen i Hammarby Centrum. Vi har varit intresserade utav den länge men hon har inte velat byta. Nu har hon ändrat sig och Timothy har ordnat så att vi ska på visning på söndag. Då måste allting vara perfekt! Nej, dags att sätta fart..


Älsklingen sover middag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December