Inget nytt.

{ 2009-02-1120:46:04 } Dagbok | 4 kommentarer


Har inte hänt så mycket här hemma. Bara varit hemma hela dagen. Jag och Julia tog en tripp till parken här utanför bara. Min energi har verkligen legat på noll hela dagen. Hoppas vara lite piggare imorgon så jag kan fixa det sista till Leons present. Stora killen fyller ju ett år på fredag och på söndag så är det kalas. Tänk att tiden går så otroligt fort, känns som om det var igår dem små liven kom till världen. Idag satt jag och kollade på "Friends", som vanligt. Avsnittet när Ross får sin son Ben, jag höll på att börja gråta. Den lyckan som fyller en när man får en liten får det liksom att rinna över.
Var och tittade på träningen idag också, eftersom jag inte är på topp så var jag inte med. Men det ändrades lite och var tvungen att få in nya räkningar. Alltid lite jobbigt när man ändrar tycker jag eftersom jag inte är den bästa på att hålla koll på nya räkningar. Tar mig någon träning innan jag får till det hela.
Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Haha shit klockan är verkligen bara typ nio men jag tänkte passa på att sova när lillan gör det. Vår lilla prinsessa! God natt på Er allesammans!



Kommentarer
Postat av: Sudden

Hej! Hoppas allt är bra!

Har du gjort din header själv?

puss

2009-02-13 @ 15:26:44
Postat av: Emms svarar.

Nej Sudd, jag har inte gjort den själv. Det är min underbara vän Michis som har gjort den! Visst är den fin?! :)

2009-02-13 @ 21:57:17
Postat av: Sudden

jaa, den är jätte fin..

2009-02-19 @ 15:18:28
URL: http://liixen.blogg.se/
Postat av: Sudden

Ja, den var jätte fin

2009-02-19 @ 15:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December