Kalas!

{ 2009-02-1521:33:54 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag var vi på kalas hos Leon. Vi kom dit klockan två och då var det uppbullat så det hette duga. Jag vet inte ens hur många olika sorters kakor det var, så mycket var det. Michis hade gjort en jättefin tårta med djungeldjur på, hon är ett mirakel den där tjejen.
Leon fick massa fina paket, Julia och Melina var mer än glada åt att hjälpa till. Han fick marakas, massa kläder, gosedjur och mycket mer. Melinas mamma Kim väntar Melinas lillebror nu och hon hade värsta fina magen. Beräknad i Juni är hon så det är en bit kvar men jag tyckte att det fullkomligt lös om henne. Längtar tills vi ska ge Julia ett litet syskon, men det lär dröja ett tag!!
Vi skjutsade hem Maria och lilla Edda. Dem bor i Brandbergen och eftersom jag skulle på träning där så åkte dem med. Vi hade med extra bilbarnstol och allt.
Träningen gick bra, Ida är tillbaka från Finland så nu kunde jag göra alla bygg faktiskt. Det var riktigt länge sedan. Kändes bra i alla fall.
Efter träningen var det middag hemma hos pappa som vanligt. Annika och Jesper var där. Annika är Dennis (min avlidne farbror) exfru och Jesper är deras gemensamma son. Dem åt middag tillsammans med oss och det var riktigt trevligt. Syna att dem inte bor här i stan så vi kan ses oftare.
Nu ska jag gå och lägga mig för jag riktigt längtar till sängen. Jag kommer in i sånna perioder när jag bara längtar efter att krypa ner under täcket. Just nu är jag inne i en sån period så jag säger god natt!



Kommentarer
Postat av: Mariaa

tack så jätte mycket för skjutsen:) syns imorgon!

2009-02-15 @ 23:01:22
URL: http://minimariaa.blogg.se/
Postat av: Nettan

Va, inga kort ?

Skoja !



Hos mig finns det några stycken !



kram

2009-02-16 @ 13:03:04
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December