Myspys.

{ 2009-02-0220:50:47 } Inköp | 2 kommentarer


Idag har verkligen varit en mysdag. Vi vaknade vid halv åtta, tog det lugnt hemma till halv ett när Julia skulle sova middag och då gick vi ut så hon somnade i vagnen. Jag promerade in till Söder, skönt eftersom det var så fint väder. Det var kallt som sjutton men solen sken så det gjorde inte så mycket.
Julia sov som en stock när jag kom till Ringen så jag gick in för att handla. Jag hade ju som sagt rabattkupong där så det blev halkisar till Jullbull och en jättesöt pyjamas också. Tycker dock att H&M har fått sämre barnkläder, eller i alla fall på tjejsidan. När det var klart så sov fortfarande sötnosen så jag passade på att äta lite, blev Thaimat. Äggnudlar med kyckling och grönsaker, mumma! När jag ätit upp så gick vi till Blecktornsparken. Julia vaknade som en liten ängel när vi kom dit och vi var där och lekter i en timme ungefär sen så var det dags för mellis. Julia ville inte gå därifrån bara, hon skrek hela vägen till Skanstull. Inte förens jag satte henne i soffan på Muffinsfabriken och gav henne en sked men skogsbär och yougurt så blev hon tyst. Jag fick min muffin idag som jag har längtat efter så länge. Tråkigt med mig är dock att jag tröttnar efter typ tre tuggor, samma sak med godis. Men dem där tre tuggorna, oj så gott det var. Åt en choklad- med vaniljkrämmuffin. Efter det så åkte vi hem. Julia var mycket gladare på vägen hem, tror hon var hungrig när vi gick från parken också, därför hon var så grinig. (Men enligt mina päron så var jag också som ett galet barn när man skulle gå från parken, har hört många historier om det, så hon kan ju ha fått det från mig också!)
När vi kom hem så kom också Timothy hem från jobbet och tandläkaren. Vi klädde på oss igen och åkte och handlade. Gjorde canneloni med ricotta- och spenatfyllning med sallad till. Åt det framför "Unga mödrar" och det var väldigt gott. Jag har bara ätit goda saker idag verkligen.
Klockan typ kvart över åtta så somnade Julia och nu sitter jag och Timothy framför TV:n. Köpte chips idag också för vi hittade värsta goda dippen. Måste kolla klart på "Design Simon & Thomas".
Jag säger peace out och skickar massa mys till alla readers där ute!


Shoppingen



Sötaste bilden på Julia när hon myser i soffan nu på kvällen





Kommentarer
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

tack tack :) enligt sista mens 18 sep och enligt ultraljud 20 sep :D kramisar

2009-02-03 @ 10:43:01
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Mormor

På bilderna från BB ser Ni så allvarliga och betänksamma ut. Det förstår jag.Plötsligt fick Ni något att ta ansvar för under hela ert liv. Det går inte att komma ifrån att det är väldigt "stort". Men Julia är ju helt underbar och Ni är så goa och bra, inte bara med henne utan med varandra OCKSÅ.

Kram

2009-02-03 @ 11:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December