Onsdag.

{ 2009-02-1109:42:25 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag är fortfarande hur trött som helst. Inatt var jag och Timothy vakna med Julia mellan 01.00 och 02.30. Tror att Timothy somnade innan mig, jag satte mig i vardagsrummet med Julia. Hon fick ligga i vagnen och jag satt och drog den tills hon somnade. Tror att det är tänderna som spökar fortfarande. Vet inte riktigt hur jag ska klara av den här dagen. Jag var inte ens såhär utmattad när Julia var nyfödd. Måste i alla fall komma ut idag känner jag, tror det är bra för Julia också.  Om man hittar på något på dagen så kanske hon kan sova bättre på natten eller vad tror ni? Bara att man ska ha energi till att göra det också.
By the way, jag följer en blogg som heter en Prinsessas Dagbok, http://www.alltforforaldrar.se/prinsessan/ , hon har precis fått en liten dotter. Ella ska hon heta och föddes i en snödriva utanför sjukhuset. Där kan man snacka om häftig förlossning. Grattis grattis!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plocka undan frukosten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December