Skärgården.

{ 2009-02-0420:59:19 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag har jag och Jullis varit i skärgården. Vi åkte dit för att gå på lite utflykt med Xist. Dem har fått nya lokaler där så man var inbjuden att kolla. Vi var dock bara fyra mammor och barn där, lite tråkigt att det inte var större turn out, men det var väldigt trevliga mammor och barn. Tack också Fanny för att du skjutsade dit oss, verkligen guld värt.
Bussen hem var en pina, kändes som om resan aldrig skulle ta slut och Julia var inte på bästa humöret heller. Hennes nap blev helt konstig idag och sen så sov hon inte tillräckligt länge heller. Lilla gumman! Nu sover hon i alla fall sött i sin säng och hoppas hon kommer sova bättre inatt än vad hon gjorde natten till idag.
Träning var det som gällde på kvällen. Lunda och typ inget folk där alls, alltid lite segt att träna då plus att det känns som om värsta nackspärren har smygit sig på.
Imorgon är det i alla fall min födelsedag. Börjar den med ettårskontroll på BVC, sen måste jag hem och packa inför min weekend hos pappa. Hoppas också på att kunna ta oss till någon form av lekland också. Skulle vara kul att göra det som "firande" av min födelsedag liksom. Det är verkligen så när man blir förälder, man slutar tänka på sig själv och barnet kommer hela tiden i första hand. Det är den härligaste känslan på denna jord!
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är så trött att jag håller på att somna här framför datorn. Krams!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Massor med GRATTIS! Hoppas Du får en härlig dag. Unna Dig och "Jullbull" en tårtbit när Ni fikar.

2009-02-05 @ 11:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December