Sovmorgon!

{ 2009-02-1620:57:38 } Dagbok | 0 kommentarer


Dagen började med att Julia sov till 20 i 10. Hon brukar vakna vid 08 så ni kan ju förstå min förvåning när jag vaknade klockan 09. Jag gick i alla fall upp då eftersom vi skulle vara i Farsta C klockan elva så tänkte att det var lika bra att gå upp och göra sig i ordning.
Klockan halv elva ungefär mötte vi Michis och Leon i Gullmarsplan så tog vi T-banan tillsammans till Farsta där vi mötte Cassandra, Jossefin, Maria, Edda, Kim och Ellen. Vi skulle allesammans på invigning av ny ÖF för unga föräldrar. Innan så tog vi oss en sushi och det var gott som vanligt.
Det var great turn out på ÖF. Kul att så många åkte dit. Vi hade trevlig sångsamling och det bjöds på fika. Vi två blev dock våra små barn trötta så vi begav oss. Tog en tur i centrum och kollade runt och när dem små hade somnat i vagnen så satte vi oss och fikade på DiCorno, mitt gamla jobb faktiskt. Efter fikat så fortsatte shoppingen och vi åkte hem strax innan fem. Michis följde med oss hem för hon var så sugen på pizza och enligt henne så görs den bästa här i Hammarbyhöjden. Det var väldigt trevligt och gott i alla fall och efter maten så skjutsade vi Michis och Leon till Södra Station där dem tog tåget hem. Vi åkte till Zinken för att hämta Timothys hockeygrejer.
Klockan åtta hade vi tid på närakuten på Gullmarsplan. Julia har under veckan haft jättejobbig hosta och jag har inte velat ge henne någon medecin utan att en läkare tittat på henne. Han skrev ut recept på hosmedecin som vi ska hämta ut imorgon. Han tyckte även att hon var lite röd i ena örat så vi ska ge mycket näsdroppar så att det inte blir inflamerat.
Nu ska jag kolla på TV och sen gå och lägga mig. Jullis sover redan och tänkte det är lika bra att passa på att sova då, man vet aldrig hur natten blir! Love you all!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December