Verkligen slappdag!

{ 2009-02-1020:29:39 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag var verkligen slappdagen numero uno!! Jag och Julia har varit hemma hela dagen förutom en snabb tripp till affären med Timothy när han kom ham från jobbet. Kände att jag behövde det idag, en dag till att bara vila upp mig.
Timothy har också berättat för mig att det inte finns någon "ingång" så man kan lägga in bilder på den här datorn. Han ska koppla in vår vanliga så att jag kan bjuda på lite bilder här på bloggen.
Nu ska jag kolla klart på Top Model och sen väntar sängen! Sov så gott ya'll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December