Åker idag.

{ 2009-01-2310:05:46 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag bär det av, I'm exited! Försöker att inte tänka på att jag lämnar min älskade här hemma, känns bättre då. Bara för att jag ska åka idag så vaknade Julia på världens mest unerbara humör. Ett leende på läpparna och en bamsekram, vanligtvis så har Julia en vana att vakna som lite småsur men inte idag inte. Idag ska jag passa på att gosa och leka så mycket som möjligt med henne. Tur att jag packade det mesta igår, har bara lite kvar. Bikini och handuk typ sen så var det något mer som jag inte kommer ihåg i huvet men det står på listan. Fick ju lägga till några punkter på listan, typ mobilladdare och sånt för det kommer jag inte ihåg annars. Hoppas på att jag kommer kunna blogga någonting där bortifrån men det vet man ju aldrig. Kanske inte finns nån dator man kan låna eller så kommer jag helt enkelt vara SÅ HIMLA UPPTAGEN! Nu ska jag bada Jullbull fast man drar sig lite för hon sitter och leker så fint! Vi har världens bästa dotter!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December