Alpint.

{ 2009-01-0409:46:06 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu är klockan tjugo i tio och det är alpint på TV. Jag gillar inte aplint men jag tänker på massa härliga saker när jag tittar på det. Jag tänker på förra året när jag var helt sprickfärdig vid det här laget och låg och tittade på alpint med Timothy hela dagarna. Det var inget annat på TV och jag var så tjock att jag typ inte orkade göra någonting. Var allmänt trött på att vara gravid vid det här laget och ville bara ha lillan hos oss. Nu längtar jag lite tillbaka, vi hade så himla mysigt. Det har vi nu också men på ett helt annat sätt.
Idag ska vi träffa Daniel i Farsta C för han har fått presentkort där, sen är det träning och sist men inte minst så är det middag med pappa.
Idag är det söndag, jag brukar hata söndagar.. Men nu är det så att Timothy inte börjar jobba förens på onsdag så han är hemma i flera dagar till. Bästa Timothy. Sen för att komma över att Timothy börjar jobba på onsdag så ska alla från mammagruppen träffas (eller asså inte bara för att Timothy börjar jobba utan för att vi brukar ses på torsdagar), blir perfekt för min del. Hoppas så många som möjligt kommer!
Ha en fab söndag, det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December