Dagen efter.

{ 2009-01-0113:30:33 } Dagbok | 0 kommentarer


Så har man vaknat upp till ett helt nytt år. Känns som vanligt fast ändå konstigt.

Igår var jättetrevligt. Vi var hemma hos Timothys föräldrar och hit kom också, Linda, Lisa, Karin och Annika. Vi åt tacos och sen så spelade vi Alias. Ett jätteroligt spel där man är på lag och inom laget så ska man försöka förklara ord för varandra på tid. jag var på lag med Jhonny och vi kom två faktiskt. Vi var värsta teamet.
Julia somnade som hon skulle vid nio och sov faktiskt bra trots att det var lite oväsen utanför. Hon vaknade några gånger med det var lätt att få henne att somna om. Vi gick ut och kollade på fyrverkerier på gatan utanför. Vi hade inga egna men jag tyckte att det räckte gott och väl med att titta på alla andras. När vi kom in så väntade äppelpaj med vaniljglass och så åt vi lite shoklad också.
Jag kom i säng vid två tror jag att klockan var, då började dem andra packa ihop sina saker för att åka hem. Jag hade tyvär gått över min "trötthetströskel" så jag hade jättesvårt att somna tyvär, men det gick tillslut.
Idag så hänger vi fortfarande hemma hos timothys päron, har kollat på Vänner för det är värsta marathonet så jag ska ner i källaren och börja kolla igen nu! Ikväll så tror jag att det blir pizza till middag och hoppas på att kanske kunna se en bra rulle. Har ingen ork att göra något annat idag. Idag är en dag för vila. Imorgon fyller Lisa år och jag ska försöka få tag i min rosa suflett till vagnen. (Jag tvättade Julias åkpåse igår också så nu är den som ny!)

Idag är värsta degardagen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December