Dagens.

{ 2009-01-1521:34:11 } Dagbok | 3 kommentarer


Idag åktejag och Julia in till stan vid halv två för att möta upp mamma. Träffade ML och CJ en snabbis utanför NK också. Kul att se dem, känns som om det var länge sen fast det inte ens var det.
Mamma och jag satte oss på vårt vanliga hak, Hurry Curry. Mamma bjöd på mat och sen var det en tant som spillde vin över mammas päls så fiket bjöd på te och morotskaka. Efter fika så gick vi till Party affären på Sveavägen och inhandlade lite till kalaset, eller lite och lite blev det ju inte tillslut. Mamma bjöd på allting, hon köpte tallrikar, ballonger, serpentiner och mer där till. Tack mammsen!
Efter det så drog jag mig hemåt, var ju tvungen att handla inför tråtbaket som jag har sagt tusen gånger känns det som. Vi åkte i alla fall till Willys i Sickla där vi hittade vad som behövdes, tror tårtan kommer bli hur god som helst.
När vi handlat så åkte vi hem till Timothys päron där det bjöds på pannkakor som det brukar göra på torsdagar. Timothys pappa tycker jag gör jordens godaste pannkakor så jag bara längtar tills torsdagar då vi åker dit för att äta. Kollade på Unga Mödrar där och så Vänner också. Julia var uppe och lekter med farmor på övervåningen och jag måste säga att det kändes ganska konstigt att se två hela program utan en liten tös som klättrar på ens ben.
Nu har jag precis slagit in Julias paket som hon ska få imorgon och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Vi ska gå upp och sjunga för stora tjejen innan Timothy går till jobbet och han börjar klockan sex så det blir till att gå upp i ottan ska jag säga er. Shit, imorgon fyller verkligen vår lilla tjej ett helt år. Tänk att det var ett år sedan hon kom till världen, tog sitt första andetag. Känns helt sjukt! Jag har verkligen älskat varje sekund med henne..


Såhär kommer Julias paket att vara inslagna, älskar pappret!





Kommentarer
Postat av: Michis

Åh vad fina!!!

2009-01-15 @ 23:39:19
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vilket fint papper, var har du köpt det?

2009-01-18 @ 13:10:30
Postat av: Emms svarar:

Både pappar och snöre har jag köpt på Panduro Hobby på Kungsgatan, dem har mycket andra fina papper också där faktiskt!

Kram Emms

2009-01-18 @ 13:28:49
URL: http://emmsss.blogg.se/emms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December