Födelsedagspresenter.

{ 2009-01-0910:19:01 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag ska vi in till stan med CJ och ML. Ska försöka handla lite till Julia, har ju försökt med det några gången utan någon större framgång. Ska möta CJ på Gullmarsplan klockan elva och sen möter vi ML vid Fridhemsplan, finns tydligen en butik där som säljer Nova Star kläder till dem små. Dem gör så himla fina kläder så jag tänkte passa på och kolla lite om man hittar något på rea, är ju inte det billligaste man kan handla till dem små änglarna.
Vill också säga att natten var ganska jobbig. Först ville ju Julia inte somna och sen så vaknade hon stup i kvarten fram till halv två kanske, då fick hon välling och somnade sen sött. Vaknade klockan åtta i morse och var på bra humör.
Igårkväll när Timothy kom hem efter att ha skjutsat hem M så kom han med paket. Hade varit hemma och hämtat paket som kommit hem till hans föräldrar till oss från USA. Vi fick massa fina bilderböcker och Julia fick en liten ängel som man kan hänga på väggen. Ängelens maga kan man öppna och i där finns massa små söta fingerdockor, den var verkligen ursöt och Julia älskar den. Har lekt med den hela morgonen. Thank you guys! (Skulle lägga upp bild om jag inte hade vårit så klumpig igår och glömt kameran!)
Har ju glömt att säga att jag ska börja jobba lite också. Den 28/2 så ska jag börja jobba varannan helg på Hemtex i Tyresö igen. Har lite blandade känslor inför det men lite extra casch kommer att vara välkommet!
Ikväll är det träning också, Svartbäcken är det så jag har en känsla av att jag kommer vara helt slut när jag kommer hem sen. Då är det ju Let´s Dance också, måste ses.
Nu ska vi klä på oss här hemma, mäste handla en bagel i Gullmars känner jag! Ha en bra fredag allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December