Frida och Hugo.

{ 2009-01-1422:15:23 } Dagbok | 3 kommentarer


Idag var Julia mycket bättre så vi bestämde oss för att träffa Frida och Hugo i Farsta C. Skulle hämta ut min mobil som har varit på lagning. Vi åt sushi till lurre, gick runt och kollade lite och sen åkte vi hem. Slappade lite hemma medans Julia sov i vagnen på ballkongen. Klockan sex var det träning, gick bra fast jag var trött som ett as. Har varit en bra dag fast det blev dåligt med bloggande.
Imorgon blir det lunch med Marre och sen så ska vi in till stan och träffa mamma. Handla lite inför kalaset på lördag och så måste vi handla till storbak med ML på fredag.
Tråkigt inlägg, men something att läsa igenom i alla fall.

     
Såhär söt var sessan idag





Kommentarer
Postat av: Stamma :)

VILKEN söt blogg du har emms, jätte mysig..

o julia e ju bara för söt för att vara sant

2009-01-15 @ 08:42:31
Postat av: Michis

Men! Likadana byxor som Leon prutten.

Haha våra ungar har ju snyggast stil ;o)

2009-01-15 @ 20:25:17
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jossan då, har inte hon fin stil :(

2009-01-15 @ 22:27:01
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December