God natt.

{ 2009-01-2821:32:22 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag har jag spenderat hela dagen på Karolisnska Sjukhuset med syster och hon får ligga kvar över natten. Visst är svenska sjukvården bra men ibland så tycker jag att dem gör onödiga missar. Tänker på syster som ligger där helt själv nu, ingen fick sova över. Men som tur är så var hon piggare när vi åkte och hon skulle få något som skulle hjälpa henne sova också. Imorgon så ska jag säkert dit igen.
Hoppas ni haft en bättre dag än jag, blir inte ens någon Juliabild idag.





Kommentarer
Postat av: Christofer

joda min dag har varit bättre:) fixat klart badrummet hemma och så:P allt kommer va så fint nästa gång ni kommer hem hit:D



hoppas allt blir bra med din syster:)



kram

2009-01-28 @ 22:40:19
URL: http://enpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December