Grattis Lisa!

{ 2009-01-0221:11:46 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag har vi varit och handlat hela dagen känns det som.
Först så åkte vi till Bonti på Karlavägen där jag hade lagt undan en suflett till Julias vagn, en rosa en. Julias ride has officialy been pimped skulle man kunna säga! (Leon har också fått en pimpad vagn idag!)
Efter det så bar det av till Sickla Köpkvarter där vi skulle byta en kontroll till Timothys Xbox som han fick i födelsedagspresent, det skulle göras på Siba. Dem i affären hade sagt till Linda och Lisa som handlade den att den fungerade till Xbox 360 som Timothy har, men icke. När vi kom dit så bestämde jag att jag skulle sköta snacket. Kände mig på ett jävla humör av någon konstig andledning så jag tänkte det var lika bra att ta ut det där. Fixade i alla fall så att Timothy fick rätt kontroll, som kostade mycket mer, utan att vi behövde betala mellanskillnaden eftersom jag sa att det var dem som hade klantat sig (vilket det också var). Sen så skulle det shoppas till Lisa som fyller år idag. Blev en jättefin Odd Molly tröja som åkte på direkt när vi kom dit! Jag säger att dem har hur fina kläder som helst, tror att Lisa kan hålla med mig.
Efter Sickla så åkte vi en sväng till Haninge för att kolla på skötväska på Babyland men hittade ingen där tyvär. Den jag har nu har ju gått sönder i axelbandet. Sen åkte vi till Farsta med Daniel. Vi hade presentkort som gäller i hela Farsta C som var Julias så vi handlade lite på Polarn och Pyret. Jättefina grejer hittade vi. En sak tror ska hon få i födelsedagspresent, men det andra kan jag inte hålla mig med. Jag älskar verkligen att handla till Julia, det är roligare än att handle till sig själv.
Julia somnade i bilen när vi åkte därifrån hem till Lisa, hon fortsatte sova när vi la över henne från bilbarnstolen till vagnen också. Sov kanske en timme tror jag.
Hemma hos Lisa så bjöds det på jättegod matpaj och sallad och sen underbar hemmagjord tårta. Vi kollade på lite kort och hade bara allmänt trevligt. Åkte därifrån kanske vid åtta tror jag att klockan var. Nu håller Timothy på att lägga Julia och jag sitter här. Imorgon hoppas vi på att träffa CCJ och kanske ML också vem vet.. Sen blir det nog middag hos pappa med syster och Daniel.
Har ringt till pappa och Fanny nu på kvällen också och sagt att dem ska hålla sig inne, tydligen så går det runt en man med yxa och hotar folk i Farsta så tre polispatruller är ute och letar efter honom! Riktigt läbbigt!



Julias fina vagn


Nya kläder från Polarn & Pyret





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December