Happy Friday.

{ 2009-01-3016:08:27 } Videos | 0 kommentarer


Först och främst så tänkte jag uppdatera lite om min lillasyster. Jag skrev ju tidigare i bloggen att hon mådde bättre och att hon fick åka hem, men så var inte fallet. Hon fick stanna kvar där men nu är hon hemma. Hon hade någon inflamation i kroppen som var allvarlig men som läkarna nu fått bukt med med hjälp utav att ge medecin intravunöst (direkt in i blodet, som dropp ingefär). Nu är hon hemma i alla fall, pappa hämtade henne på Karolinska nu under dagen. Imorgon ska jag åka dit med stora chokladmuffins tror jag. Älskar min syster! När jag såg henne så dålig så insåg jag hur mycket jag älskar henne och att mitt liv inte vore desamma utan henne. Min lillasyster än den bästa utav dem alla! 

Natten var piss ungefär. Julia måste ha fått någon förkylning så hon har hostat hela natten och vaknat utav det, stackars liten. Tror att jag har sovit ungefär lika mycket som Timothy som jobbat natt. Sen så höll våra grannar på också. They were making lot's and lot's of love och när det gått över en timme så bankade jag faktiskt i väggen.
När Julia verkligen inte vill sova liggande så la jag henne i vagnen, tänkte att hon kunde sova lite upprät där eftersom man kan reglerar ryggstödet. Ställde den brevid sängen och vaggade den tills hon somnade och jag tror att vid fem ungefär så somnade jag också.
Eftersom natten var som den var så har vi haft en välbehövlig slappdag här hemma. Jag har suttit och kollat på Gossip Girl i princip hela dagen, älskar den serien. Julia har ätit lurre, sovit middag, sen gick vi ut i parken och nu har hon precis ätit mellis. Idag fick hon prova lite nyponsoppa för första gången. Tänkte att det kan vara kul med något annat till maten än bara vatten. Sen så var den varm också och det kunde kanske behövas när det var så kallt ute. Jag vet vad ni tänker nu, om lillan var sjuk varför då ta ut henne?! Julia har ingen feber eller så och lite frisk luft har ingen dött utav. Hon hade ordentligt med kläder på sig och vi var bara ute i kanske en halv timme.
Nu ska jag göra mig iordning för träningen som börjar sex och slutar åtta. Sen blir det Let's Dance när jag kommer hem. Missade ju förra veckan men jag hörde att det var Blondinbella som åkte ut. Kan ju inte säga att jag är ledsen direkt!!
You know you love me, XOXO! (haha som dem säger i Gossip Girl, snacka om att jag är fast i träsket!!)



Taggad som sjutton inför i kväll tjejer, nu lägger vi i högsta växeln!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December