Lång kväll.

{ 2009-01-2922:31:55 } Allmänt | 0 kommentarer


Klockan är bara halv elva men det känns som om hon vore kanske två eller något sånt. Vi var ju på Xist idag, inte riktigt samma sak som det var förut, lite annat upplägg men jag tyckte att det verkade bra. Dem har ju något samband med det i Farsta som också ska öppna och där kommer det vara lite mer som ÖF som jag fattade det. Där vi var idag så kan man gå i skolan, prata med yrkesvägledare och så ska dem dra igång olika kurser.
Vi åkte T-bana dit och sen så tog vi bussen hem. Tänkte att det inte var så långt, men vi åkte verkligen från slutstation till slutstation med 4an. Åt en snabbis med ML och sen så åkte vi hem och jag la Julia. Timothy skjutsade hem ML. Julia fick dricka välling och somna i famnen ikväll. Tyckte hon var värd det efter att ha varit så himla duktig på bussen och plus att hon hade varit vaken en timme mer än hon brukar nu för tiden. Vi har verkligen fått världens gulligaste bebis och när hon ligger i famnen och sussar så sött så känner man verkligen hur mycket man älskar henne. Tror aldrig jag kommer att kunna älska någon mer än vad jag älskar henne.
Nu ska jag säga hej då till Timothy som ska iväg till jobbet och sen gå och lägga mig. Kände mig trött men helt plötsligt så fick jag energi och undrar hur jag ska kunna sova utan honom inatt. Jag är verkligen jättedålig på det. Kram på er allesammans!



Julia på väg till Xist





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December