Lördagsmys!

{ 2009-01-3120:38:39 } Dagbok | 0 kommentarer


Hemma hos Maria var det supertrevligt och oj vad dem hade bakat. Åt så jag höll på att spricka. Eftersom vi åt så mycket cupcakes och sånt så blev det middag sent, är precis klara. Det blev kött med klyftpotatis och morötter, sallad och bea-sås. Mumisgt! Vi hade ju tänkt att det skulle bli som en mysmiddag framför tv:n när Julia hade somnat men hon ville verkligen inte somna så vi fick äta i skift och Timothy håller fortfarande på att få henne att somna. Om hon inte somnar snart så får hon komma ut igen och somna på mitt bröst, där är det nästan 100% säkert att hon somnar.
Kollar just nu på Körslagt på 4:an, vet inte riktigt vem jag ska hejja på för har inte följt det men den som jag tycker varit bäst hitils idag är Hanna faktiskt.
Nej, nu ska jag kolla hur det går för Timothy, ha en mysig lördagskväll allesammans!

  
Sötnosarna gosade i soffan tidigare på kvällen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December