Mys.

{ 2009-01-1021:21:17 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu sover lillan och jag och Timothy ligger och myser framför tv:n. Timothy har köpt lite chips och cholkad till mig, han är för go. Kollar lite på film, Jhonny English på trean.
Vi har fått värsta jobbiga grannarna tvärs över. Jag har aldrig haft problem med det innan men dem som har flyttat nu låter och stör hur mycket som helst. Jag menar vilken vanlig människa börjar borra i väggarna klockan halv nio på kvällen? Sen pratar dem hur högt som helst, är som om dem skriker nästan. Om man inte hade småbarn så kanske man inte skulle bry sig men nu har vi faktiskt det och då är det jättejobbigt. Det var himla svårt att söva vår lillaprinsessa när hon bara låg och vred sig och försökt kolla vem det var som höll på att prata. Stackars liten, hon var så himla trött också eftersom hon bara sovit en nap idag. Hon somnade den så sent så vi har försökt att hålla henne vaken efter det, gick bra faktiskt.
Middagen var supergod också, blev lite kvar som Timothy får ha till matlåda nästa vecka, slängde in det i frysen.
Imorgon så har vi tvättstuga så ska jag städa det sista som jag inte blev klar med. Hoppas på att kunna göra tryck på Julias present också imorgon. Sen så ska vi åka runt och lämn ut lite inbjudningar till Julias kalas som inte har kommit iväg ännu. Mycket det blev att göra imorgon helt plötsligt. Sen är det träning också och middag hos pappa på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December