ÖF

{ 2009-01-2720:31:16 } Dagbok | 3 kommentarer


Idag var jag och Julia på Öppna Förskolan i Brandbergen igen med alla från mammagruppen. Jag tycker att det är alldeles för mycket folk där faktiskt, eller det kanske inte är så mycket med det är alldeles för litet rum att ha så många personer där. Utanför är det alltid hur mycket vagnar som helst och om barnet sover så får man ta in vagnen men det känns som om man bara är i vägen för att det är så litet. Julia hade i alla fall kul med Josefin och Leon men jag vet inte om vi kommer att gå dit något mer faktiskt. Vi får se.
Sen åkte vi hem och Fanny kom hit. Jag lagade mat, tandorikyckling med tikamasalasås och sallad till det. Jag har satt mig och Timothy på lite utav en diet, fick lite komplex när jag var på tävlingen i Tyskland. Alla var så smala och snygga så kändes mest som om man var en fet korv, ändå är jag inte alls överviktig. Så nu så försöker vi oss på lite utav en GI-metod. Får se hur det fungerar. Pratade med Josefina i laget lite om det i Tyskland och det verkade bra. När man tränar så är det dock svårt att ta bort alla kolhydrater så det får bli pasta eller något sådant någon gång i veckan. Fortsättning följer skulle man kunna säga.
Efter maten så åkte vi över till Timothys päron, hans mamma åker till USA, Florida, imorgon och ville säga hej då till Jullbull. Tror hon ville säga det till oss också men mest till Jullis.
Imorgon blir det bara softardag, vill vara hemma och se reprisen av Unga Mödrar som jag missade idag. Sen så kanske det blir god middag men det återstår att planeras.
Hoppas ni alla har haft en fab Thuesday!


Jullbull


Jullbull med sin favvohäst


Jullbull ska in i alla trånga vrår






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig dag :D



Fan va jag älskar den bodyn hon har på sig. Nästan som man vill köpa en till jossan också :P hihi. Fast de kanske blir en annan rosa :D



kramar från oss alla :D hälsa T !

2009-01-27 @ 21:43:37
Postat av: Cassandra

Självklart så försvann namnet och bloggadressen igen :P hahaha ska kolla de nsta gång jag kommenterar så du slipper en till kommentar :D hahha

2009-01-27 @ 21:44:36
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Michis

Ja det var to much kids in the to little room..



Och vad duktiga ni ska vara! Men aldeless rätt. Dock måste ju en sushi lunch slinka i någon dag då du lovat att vi ska käka nere vid dig ;o)

2009-01-27 @ 22:38:28
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December