Off we go.

{ 2009-01-0710:13:16 } Allmänt | 3 kommentarer


Onsdag idag, Timothy börjar jobba. Julia var helt förvirrad i morse när inte pappa var där, stackars liten.
Nu ska vi iväg till Haninge och trägga CCJ och ML för lite lek. Verkligen att jag har fel kläder på mig dock, måste gå och byta om tror jag. Tycker det är så svårt att klä på mig när det är sånt här väder. Nu är det ju fint men kallt, jag har inga bra vinterkläder skulle man kunna sammanfatta det som.
Känner mig helt virrig idag så tänkte göra en lista på vad som ska göras:

-Ring viktigt samtal
-Ring jobbet
-Åka till Haninge
-Träning

Vad ska man ha till middag då? Shit vad stressigt det blev nu.. Känns som om jag har glömt något!




Kommentarer
Postat av: Mickis

Oj oj, det går undan! Hugo är 10 månader, blir ett först 5:e Mars. Men jag antar att det kommer gå utav bara den... precis som dessa 10 månader gjort.



Vad gör ni om dagarna då?



kram

2009-01-07 @ 10:47:25
URL: http://mickispickis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej, vad intressant blogg! :D Hur var din dag då?

2009-01-07 @ 20:47:26
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hihi vad mysigt, leon och Josefin var dä va? :) Hihi jag vet jag är expert på namnen, haha men jag läser alla era bloggar. Tycker ni är så duktiga, så unga mammor med sånt stor ansvar! <3 :)



Hur är det med dej, vad ska du göra imorn?

krams

2009-01-07 @ 21:10:09
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December