Örebro.

{ 2009-01-0522:25:59 } Dagbok | 2 kommentarer


Vi åkte fram och tillbaka till Örebro idag i alla fall. 40 mil i bil blev det totalt. Jog kollade på film på iPoden hela vägen nästan så för mig var det inte så jobbigt, Julia sov. Men Timothy som körde hela vägen är helt otrolig. Han är bäst i världen helt enkelt.
När vi kom dit så var det ingen hemma, fick larma av och grejer. Vi spelade lite Wii och sen så kollade jag när mamma gjorde sig i ordning. Dem skulle på den årliga balen som är där. Jag vet det låter lite gammalmodigt men dem har det där och eftersom Sverker är högt uppsatt i stan så måste dem vara där. Men vem skulle inte vilja ha långklänning på sig och gå på fin middag liksom? Jag skulle i alla fall inte banga och nästa år så ska mamma kolla om jag och Timothy kan få följa med, det vore kul.
Nu är bordet i alla fall monterat och klart. Det blev himla fint, rummet blev mycket större tycker jag. Har massa andra idéer på g också som kommer göra det ännu finare.
Nu ska jag gå och lägga mig faktiskt, Julia somnade precis. Blev lite sent idag men hon sov så mycket i bilen idag så hon kunde inte somna förens nu. Hoppas hon sover bra inatt.
Imorgon så tror jag att jag ska ta mig till Smallkids på Söder och handla lite födelsedagspresenter. Tror att Timothy skulle sitta upp och titta på JR VM finalen som går halv två inatt så jag tänkte att det kanske är skönt för honom att sova imorgon, men vad vet jag..

Sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Michis

Jag som ska bort på hundutställning i morgon!! Synd... hade gärna velat följa med.



Tänkte, vi måste ju fixa en design åt dig ju :o)

adda mig på msn så snackar vi där.

[email protected]



Krams på er, vi får ses snart!

2009-01-05 @ 23:08:56
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Michis

http://michaelaslife.blogg.se/design2/



kolla där... Kanske något sånt att ha som bloggdesign?

Vi hörs i morgon!!



Krams

2009-01-05 @ 23:44:41
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December