Promenad.

{ 2009-01-0809:07:59 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag blir det promenad med mammorna. Ska bli kul, skönt också eftersom det är fint väder.
Nu på morgonen så hade jag tänkt att plocka undan lite grejer, men såklart så fastnar jag här. Tycker det är så tråkigt att komma hem när det ser ut som ett bombnedslag. Tro mig, att ha en ettåring gör att lägenheten ungefär alltid är rörig. Har sin tjusning, men samtidigt så kan det gå en på nerverna. Grejen är att man ska försöka att hela tiden plocka undan lite har jag kommit på, häng upp kläderna t ex istället för att bara lägga dem på soffan. Jag är sån som hänger upp efter mig, men som igår när jag var sjukt trött efter träningen och Julia sov i sovrummet så hamnade dem på soffan, kläderna alltså. Daga att ta upp dem Emelie!
Nej, nu måste jag sätta igång.. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag får skicka alla ikväll, jag hittar inte mitt usb. Annars om du har ett kan du ta med dig de :D

2009-01-08 @ 09:34:16
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: kim

hade ni det trevligt hos jenny? mammagruppen på måndag det ska bli kul.

2009-01-08 @ 19:03:47
URL: http://kimw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December