Sent.

{ 2009-01-0823:03:16 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag gick vi promenad med mammagruppen. Var ganska skönt, ganska kallt bara. Vi åkte hem till Jenni och hon bakade kladdkaka till oss alla. Så duktig är hon, den var verkligen jättegod. Sen åkte vi, jag och Julia ML och CJ hem till oss. Dit kom även sen Christoffer så lagade vi mat tillsammans. Det blev spagetti med köttfärssås och sen så blev det fruktsallad. Oj så gott det var, måste göras om.
Alla gick typ vid halv nio. Timothy skjutsade hem ML och jag försökte lägga Julia. Hon var helt uppe i varv så det tog drygt en timme att få henne i säng idag. Inte roligt.. Jag hade ju tänkt att jag skulle göra inbjudningskorten till Julias kalas idag också. Det blev så himla sent när Julia somnade och jag är så himla trött men vill samtidigt få iväg dem så snart som möjligt så att folk har en chans att osa liksom. Dem är i alla fall klara nu men blev inte så fina som jag hade tänkt mig, känns som om jag bara slängde ihop något.
Nu sitter jag med tandborsten i munnen och känner att jag måste spotta ur för det liksom bränner i munnen haha..
Imorgon så ska vi inte till stan med CJ och ML, ska handla presenter till lilla prinsessan.
Kram och go natt på er.

(Glömde min kamera hemma hos Jenni idag också så nu blir det inga bilder förens på måndag tror jag! )



Kommentarer
Postat av: Mickis

Ah okej=) Lät som sköna dagar! Vi gör inte fullt lika mycket vi^^, Vi umgås mest med varandra han och jag. Leker och har oss.



kram

2009-01-09 @ 07:40:15
URL: http://mickispickis.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-09 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December