Sjukling.

{ 2009-01-1121:52:33 } Dagbok | 2 kommentarer


Vår lilla plutt är sjuk. Hon har feber som bara den, var uppe i så mycket som 39,9 idag. Känns helt hemskt. Jag hatar när hon är sjuk, jag blir så himla orolig och vill i princip inte lämna henne ur sikte. Nu har hon fått Ipren och ligger och sover. Hoppas verkligen att hon är bättre tills imorgon, tror att en god natts sömn kommer att göra susen. Hon var mycket bättre nu på kvällskvisten men hon har legat på min mage i princip hela dagen. Vid fyra såt og vi oss i alla fall ut, var tvugna att lämna lite inbjudningar till kalaset osv. Sen hade jag träning också. Kändes väldigt dumt att åka ifrån henne men jag visste ju att hon var med sin pappa och sov i bilen. Hade mobilen på hela träningen också.
Hoppas verkligen att Julia är bättre imorgon, det är ju mammaträff då och den skulle jag verkligen vilja gå på. Men det beror ju helt på hur Julia mår. Jag pratade med Vårdguiden idag och dem sa att små barn ofta kan få väldigt hög feber men att den kan försvinna lika snabbt igen. Hoppas vår prinsessa mår bättre imorgon verkligen, uch jag hatar när hon är sjuk.
Nu ska jag gå och lägga mig tror jag och klappa på vår sötnos litegrann. När det är såhär så kommer man verkligen på hur mycket man älskar sitt barn och att man verkligen bara vill henne/honom väl.



Kommentarer
Postat av: kim

usch vad jobbigt att julia är sjuk. hoppas hon är bättre imorgon, så att ni kommer till mammagruppen.

2009-01-11 @ 23:01:05
URL: http://kimw.blogg.se/
Postat av: Michis

Du har en award att hämta hos mig :o)



du ska se att Jull-bull blir bättre snart, Leon också!

2009-01-12 @ 21:43:29
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December