Städa.

{ 2009-01-1015:39:08 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag träffade jag och Julia CCJ vid Södra halv tolv, dem skulle handla vagn. Först försökte vi på Barbutiken på söder, ingenn framgång. Sen åkte vill till Bonti på Karlavägen och där fann vi en. Bugaboo Bee blev det. När  vi var i butiken så var det ett par där med, jag tror, tjejen föräldrar. Dem skulle köpa vagn och var inne på Bugaboo Cameleon. Den tycker jag är jättefin också, men det var inte vagnen som fångade min uppmärksamhet. Dem pratade ganska högt så man kunde inte låta bli att lyssna. Dem bara plockade på sig saker, alla tillbehör till vagnen och mer därtill. Ibland önskar jag att jag var gjord av pengar verkligen. Tänk om man bara kunde plocka på sig vad man ville ha utan att känna att man gör av med för mycket pengar.
När vagnen var färdig i alla fall så åkte jag och Julia hem. Måste städas här hemma. Plocka undan och moppa lite. VI har ju vagnen inne i lägenheten och nu när det är geggigt ute så följer liksom allting med in också.
Ikväll ska jag göra god mat här hemma också, tänkte att jag skulle göra pestofylld lax med citronsås och ris. Tror det kan bli gott. Har dock aldrig gjort det så man vet ju aldrig.
Saknar kameran hur mycket som helst också. Känns som om bloggen blir tråkigare utan bilder också.
Nu bara babblar jag, dags att städa! Kram på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December