Städar.

{ 2009-01-3115:07:45 } Dagbok | 0 kommentarer


Tycker jag inte gör annat än städar här hemma. Blir aldrig klar! Idag har jag inte gjort något annat än att städa. Jag har blivit så himla slapp på den här punkten tycker jag. Förut ville jag ha det helt spotless här hemma men jag har kommit på att det inte fungerar med en liten här hemma. Hon går liksom efter och drar ut allting som jag plockat in. Men hon är så söt så det är svårt att bli arg faktiskt. Vi städade hennes leksakskorg idag, parade ihop allt som hör samman osv. Gullungen klättrade i sin korg och satt där och läste bok medans jag plockade. Hon är så otroligt söt!!
Timothy jobbar idag men när han kommer hem så ska han faktiskt få dammsuga. Skulle vilja byta lakan också, har bytt handdukar idag faktiskt!
Måste ju skriva om igårkväll också. Jag var hemma från tränigen kanske halv nio eller något sånt, då hade Timothy maten klar och han hade lagt Julia. Timothy hade redan ätit så jag fick äta framför Let´s Dance. Tråkigt med alla som inte kan vara med, tror inte det har varit någon säsong där så många har varit tbugna att hoppa av som den här.
I alla fall så vaknade Julia och tog upp henne i famnen för att hon skulle kunna somna om. Hon ville inte det och vi gick ut för att byta blöja, sen fick hon ligga kvar på mitt bröst och somnade där. Hon låg säkert där i en halvtimme innan jag la ner henne i sin säng. Det var så himla mysigt och jag ville aldrig att det skulle ta slut. Julia och Timothy är det bästa jag har!!

Nu ska Jullis få lite mellis och sen så ska vi hem till Maria i mammagruppen allesammans för hon ska ha namfika för lilla Edda idag. Kommer bli jättetrevligt skulle jag tro, Maria har bakat mest hela veckan. Hoppas på lite bildr därifrån sen! Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December