Stängt.

{ 2009-01-0617:15:13 } Dagbok | 2 kommentarer


Smallkids var stängt idag, klart det var det är ju röd dag. Men jag fick mig i alla fall en skön promenad. Vi tog bussen från söder in till stan och gick på Åhléns City och handlade till inbjudningskort i alla fall! Jag ska göra själv för jag tycker det är så tråkigt att köpa färdiga. Blir mer personligt om man gör dem själv tycker jag.
Timothy hämtade oss i Gullmarsplan efter det så åkte vi till Sickla och handlade på Willlys. Vi handlade nödvändigheter som blöjor, våtservetter och sånt där men också till middagen ikväll. Timothy ska göra tacos som en sista grej på sin semester innan han börjar jobba imorgon. Nu är han och Julia nere på Konsum för vi glömde ost, dem gick för ett tag sen så kommer nog snart hem igen.
Imorgon så ska vi hem till CCJ men ML, tror vi ska leka lite i snön, för det har ju snöat idag för er som inte vet det. Tråkigt att det gör det idag, sista dagen på Timothys semester. Kunde det inte ha snöat igår, när Timothy var ledig idag och det var massa minusgrader. Kanske hade legat kvar då?! Hoppas det håller sig tills imorgon i alla fall! Tror jag ska ta med Julias pulka om det är mycket snö.
Kram på er alla





Kommentarer
Postat av: Cassandra

Tacos , mums :D Vi får ha middag snart, då kan vi äta tacos ;P hahaha :D kramar

2009-01-06 @ 19:30:45
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Mickis

Nej men heej vad roligt att du skrev! Klart jag minns= )



Allt är bara fint här, full fart för jämnan;)

Hur mår ni då? Vad stor hon har blivit Julia=)

kramar

2009-01-06 @ 19:36:59
URL: http://mickispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December