Tack CJ!

{ 2009-01-0922:25:27 } Dagbok | 1 kommentarer


Först och främst så vill jag passa på att tacka CJ för en underbar dag!
Vi möttes klockan elva och tog fyran till Fridhemsplan. Kollade lite på Små Grodorna som ligger där men hittade ingeting som förr oss i smaken. (Jag hade för mig att den affären var mycket bättre, det var där jag handlade Julias overell förut). Därifrån gick vi till Vild Änglar där vi handlade varsin mössa till dem små liven. Vi tog fyran tillbaka till söder och gick på Smallkids. Handlade lite byxor där till Julia och en mössa. Julia fick leka av sig lite i parken på Nytorget, hon var så duktig att sitta vagnen så vi tänkte det kunde vara lite skönt att leka av sig. Sen bjöds det på banan på 7eleven innan hon somnade sött i vagnen. Vi gick till Ringen och kollade, hittade ingeting där så vi gick till Globen och där handlade jag en mjukisdress som jag ska göra tryck på till Julia. Vi kollade på P&P också, dem hade jättebra rea där men handlade ingeting där. Får bli en annan dag.
Timothy kom och hämtade oss i Globen, vi åkte hem en snabbis så att jag kunde ta på träningskläder och sen så skjutsade han mig till träningen. Julia lämnade vi hemma hos farmor och farfar eftersom att åka bil inte är Julias favorit. Träningen gick bra men oj så jobbigt det var idag. Tror det var för att vi gick så mycket hela dagen..
När jag kom hem så väntade Thaimat, mums efter träningen. Jag skulle kollat på Let's Dace men det var hockey på när jag kom hem. Han se Blondinbella i pausen på hockeyn och hon var sämre än vad jag trode hon skulle vara faktiskt. Efter hockeyn så zappade jag snabbt över till 4an och kollade slutet. Jag tycker verkligen att det är ett roligt program Let's Dance. Sms:ade med Cassandra också, vi ska ha en helkväll någon gång, göra middag och kolla Let's Dance. Kan bli hur kul som helst ju.
Undrar vad jag ska göra imorgon? Timothy ska jobba tråkigt nog. Kanska tar mig en promenad till Timothys föräldrar och lånar skrivare och stykjärn.. Hmmm.. Eller så träffar vi CCJ och hittar på  nå kul. Tror dem skulle in till stan och kolla vagn. Kan i och för sig vara ganska skönt att ta det lugnt en dag också.



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fan va kul de var att vara inne i stan emd dig :D de får vi göra om :) Middag får de bli snart :D hahaha, vi tar de när du kommer hem från tyskland för de var väl veckan efter julias ettårs kalas :)

kramkram<3

2009-01-09 @ 22:59:32
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December