Top Model.

{ 2009-01-1321:30:07 } Dagbok | 0 kommentarer


Sitter och halvkollar på TopModel och Timothy lägger prinsessan.
Idag har vi inte gjort mycket, bara varit hemma. Hade träning på kvällen. Timothy skjutsade dit mig och pappa kom och hämtade. Kan inte fatta att vi åker till Tyskland snart, känns helt konstigt. Visst ska det bli superkul och tävla och så men jag vet inte hur jag ska klara mig utan Julia. Jag har verkligen aldrig varit borta från henne och nu när jag ska bort så känner jag mig som värsta dåliga mamman som bara överger liksom. Jag vet hon kommer ha det bra hemma med pappa men jag kommer sakna henne, och Timothy, så det kommer göra ont i hjärtat. Nej, jag vill inte tänka på det helt enkelt.
Har massa att fixa inför Julias kalas på lördag också. På fredag så kommer Michis hit och ska hjälpa med tårtan, hon är en ängel. Så måste jag handla paketpapper och snören, fixa ballonger, pappaersduk och massa sånt. När ska jag hinna med allting? Imorgon kanske? Hmm.. Imorgon kommer mamma till stan också men hon skulle sova hos sin syster imorgon och komma till oss på torsdag tror jag. Shit vad mycket det blev nu, måste sätta mig ner med block och penna och planera tror jag. Sen så är det ju träningar man ska få in också.. Hur ska detta gå?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December