Trött

{ 2009-01-0421:14:58 } Dagbok | 1 kommentarer


Vi träffade Daniel i Farsta C och han handlade jeans, skor och handbolllsskor. han är bra på att shoppa han, behöver bara lite guidning, men vem behöver inte det i den där jungeln. Sen åkte vi hem till honom och spelade lite guitarhero och sen mötte jag Lisa och Michell i Haninge C. Vi fikade och sen så följde dem med och tittade på min träning och passade lilla Julia. Det gick bra idag faktiskt, eller alltså jag körde inte så mycket för alla var inte där men känns som om alla är taggade nu. Vi åker ju till Tyskland om lite mer än två veckor.
Sen åkte vi hem till pappa och åt middag, det gör vi som sagt varje söndag. Det blev en köttbit med potatisgratäng och beasås till. Sen blev det vaniljglass med färska hallon och blåbär till desert.
Nu håller Timothy på och lägger Julia, hoppas det går bra idag. De senaste gångerna har jag fått ta över eftersom hon har varit så himla ledsen. Hon är en riktig mammagris! Men nu låter det ingeting därinifrån så man kan ju hoppas (ta i trä).
Nu är jag så jäkla trött så jag ska hoppa in i duschen och ta på mig pyjamas. Kanske mysa lite med min älskling och sen gå och lägga mig. Det här har varit en bra dag!

(Finalen i JR VM går i alla fall mot Canada imorgon, vet inte riktigt vilken tid bara. Blir repris från förra året då, hoppas bara på vinst denna gång!)



Kommentarer
Postat av: Marie

fin blogg.

2009-01-04 @ 21:17:03
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December