Unga mödrar.

{ 2009-01-0620:46:40 } Dagbok | 3 kommentarer


Jag vet att jag har skrivit om det här förut men det är någonting som verkligen gör mig upprörd. Jag kollar på Unga Mödrar på kanal 5. Det är en dokumentärserie där de följer ett visst antal unga mödrar i Danmark. Jag tycker att idén är jätte bra, verkligen! Men jag tycker att dem har valt väldigt konstiga tjejer att följa. Tycker inte alls att dem ger oss unga mödrar något bra rykte faktiskt. Dem röker under graviditet, skiljer sig hit och dit. Tar in olika killar lite hux flux i barnens liv. Visst så har alla rätt att uppfostra sina barn som man vill och vi värdesätter alla olika saker men det här tycker jag nästan går lite för långt. Tycker att dem ska göra en "uppföljare" här i Sverige där dem visar något annat för det finns faktiskt unga mödrar (och pappor också för den delen) som gör ett grymt bra jobb. Kanske skulle ta och mejla kanal 5?!



Kommentarer
Postat av: Julia N

Det håller jag med dig om! Jag tycker verkligen att du ska ta och mejla kanal5.

2009-01-09 @ 18:11:20
URL: http://amazingjulls.blogg.se/
Postat av: Sana

2009-01-13 @ 00:00:49
Postat av: Sanna

Håller med dig. Mejla kanal 5!

2009-01-13 @ 00:01:35
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December