Börjar packa.

{ 2009-07-0109:45:14 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag är det lite sämre väder så tänkte att jag skulle börja packa lite inför flytten. Ska börja med att gå igenom hyllorna i vardagsrummet faktiskt, kan tänka mig att det är det som kommer att ta mest tid. Det ska bli så himla skönt att flytta. Jag kommer att sakna vår lägenhet som vi har nu också, här har hänt så många underbara saker och det är verkligen vårt första hem som familj. Samtidigt så kommer det bli så himla skönt att Julia får ett eget rum, ett ställe där hon kan få ha alla sina saker, ett ställe där hon kommer kunna leka ifred utan att bli störd.
Julia har precis vaknat så tänkte att jag skulle ge henne lite frukost nu, undrar vad man ska hitta på idag. Hon är inte så förtjust i att äta nu när det är såhär varmt. Det blir till att trycka i barnet vatten och frukt för det är typ det som går i!





Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till med packandet !



kram

2009-07-01 @ 10:52:03
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December