Cupcakes!!!

{ 2009-07-2221:07:38 } Bilder | 1 kommentarer


Idag var jag som sagt inne i stan och fixade med eventuellt jobb. Det gick riktigt bra faktist, men man ska inte hoppa allt för högt än.
Jag och Michis var som sagt sugna på att baka och handlade i alla fall inne i stan. Vi bestämde oss för att göra cupcakes. Det är kul att baka och det går att göra huur fint som helst. Vi åktehem och började baka snabbt som ögat, jag tror att det tog ungefär sammanlagt kanske 3 ½ timme att få dem klara, i och för sig så gjorde vi middag däremellan också.
Vi gjorde massa olika cupcakes, det är så lätt att variera. Vi gjorde med hallon, jordgubbar, minimarsmellows och choklad. Vi gjorde olika färg på frosting och toppade med alla möjliga godsaker. Önskar man kunde få göra sånna här godsaker varje dag...












Kommentarer
Postat av: Nettan

Ser hur goda ut som helst !

Mums !

2009-07-23 @ 00:00:00
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December