Datorn uppe igen.

{ 2009-07-1419:19:02 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu på eftermiddagen så fick Timothy sätta upp datorn här hemma. Jag är lite emot det men jag har sagt att det är han som får ta hand om den sen när den ska packas ihop igen när det ska möbleras lite mer här hemma.
Idag har vi varit och tittat på tapet till Julias rum, har hittat den perfekta så den ska inhandlas lite senare. Imorgon så ska vi handla golv till Julias rum, vi ska till BAHAUS vilket innebär att Julia kommer att få åka "bilkundvagn" vilket hon älskar. Vi ska också handla färg till sista väggen i vårat rum. Den ska ju vara lite speciell om man säger så, kommer bilder senare. Pappa kommer hit efter fyra och ska bygga...
Idag har jag bakat bröd också, för första gången i typ hela mitt liv tror jag. Det belv väldigt gott faktiskt, jag bara älskar vår nya spis och ugn, det går SÅ mycket fortare än innan!
Nu ska jag börja varva ner Julia lite, hon sitter just nu ibadkaret, hoppas på att hon kommer i säng i lagom tid idag, kanske behövs plockas undan lite i sovrummet också, egentligen så sa jag att Timothy skulle göra det men jag kanske är snäll och gör det i alla fall.
Nej, måste göra nytta but love you all!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December