Flyttkaoset

{ 2009-07-1316:25:47 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej, det verkligen hur kaosigt som helst hemma. Vi har ine packat upp datorn än så är nu hemma hos Michis och bloggar lite.
Vi har i alla fall sovit i lägenhetentre nätter och det har gått bra. Julia hade litesvårt att sova de första två kvällarna men nu har det blivit bättre. Idag har jag lagat första måltiden hemma. Vi har gasspis nu och hej vad det går fort att hetta upp allting.
Kommer massa bilder sen, det målas och grejas för fullt där hemma. Idag har vi varit på IKEA och Mio och tittat på saker som ska införskaffas, det kommer bli så himla fint. Längtar tills vi ska ha inflyttningsfest och få visa alla hur fintvi har fått det! Vänta på inbjudningar...
Nu ska jag äta bulle och dricka saft sen så ska vi hem och laga mat, undrar vad det blir till middag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December