Genrep.

{ 2009-07-0222:44:00 } Dagbok | 1 kommentarer


Vill bara säga att genrepet idag gick HUUUR bra som helst. Det var väldigt varmt dock så det visades bara upp en gång. Nästan hela laget åkte i "tåg" till Pizza Hut och åt middag, så trevligt så, älskade laget!!
 Imorgon bär det av till Nyköping. Jag ska åka i Lulus bil som åker från Gullmarsplan klockan elva. Kommer sakna TJ när jag är borta. Bajs att dem inte kan stanna kvar i Nyköping.. Jag hatar att vara borta. Får ont i magen bara av att tänka på det.
Nu ska här hoppas in i duschen och sen är det sängen som gäller. Imorgon ska jag upp med tuppen, dels för att hinna tvätta lite men också kolla på älskade Melissa, Michis och Cillo som ska vara med i morgonsoffan på SVT, klockan 06.48 sänds det på kanal 1! MISSA INTE!!!



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

good luck!

2009-07-03 @ 22:14:48
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December