God morgon!

{ 2009-07-1509:07:40 } Bilder | 2 kommentarer


Igårkväll så somnade Julia vid 20 över 20, riktigt skönt både för henne och oss. Kan vara så att hon börjar känna sig hemma här nu kanske?! Hon vaknade till två gånger innan jag gick och la mig, eller inte vaknade snarare grät lite i sömnen men efter det att jag och T kom in och la oss så vaknade hon inte en enda gång förens klockan halv åtta.
Nu på morgonen så har vi ätit frikost, hemmabakat bröd och kaffe blev det. Julia fick också macka, lite gröt (som hon inte alls ville ha) och ett glas mjölk. Hon dricker verkligen själv ur glas nu.
Snart ska vi iväg och handla f'ärg och golv sen tror jag att det blir lite paus från flyttande tills klockan fyra då pappa kommer hit och fixar vår vägg och lägger golv i JUlias rum!
Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder här också, var ett bra tag sedan...












Älskade Jullbull!








Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Skönt att allt bara flyter på för er :)

2009-07-15 @ 22:41:39
URL: http://nicoleb.blogg.sen
Postat av: frida

Vilka fina bilder! Verkligen sugen på att se lägenheten, kanske en fika nästa vecka när jag inte jobbar!



Kramar/f

2009-07-17 @ 11:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December