Jobbig natt.

{ 2009-07-2311:38:41 } Dagbok | 1 kommentarer


Igårkväll när vi skulle gå och lägga oss så hör jag någon som skriker aj aj aj... Ropar på sin mamma.. Tänkte först att det var någon uta på gatan som höll på så gick ut på ballkongen för att titta vad det var men det var ingen ute på gatan. Försökte lägga mig igen men hörde fortfarande skriken och kopplade sen att det var vår granne som skrek. (Tilläggas bör att den här grannen är väldigt speciell och har haft problem innan) Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra men bestämmde oss i alla fall till slut att ringa till polisen, man vill ju inte att han ska lida, även fast han är väldigt speciell.
Polisen kom i alla fall efter kanske en halvtimme, jag och Timothy kunde inte somna när han skrek så vi satte på TVnigen. Kollade ut lite då och då, tror att polisen var här i två och en halv timme. Diskuterade med honom och man hörde att han var väldigt påverkad. Tillslut så kom i alla fall polisen ut, pratade massa i telefon. Vill inte gå ut med riktigt vad jag hörde, men det var riktigt hemskt i alla fall. Det var inte humant att leva som dem gör där inne. Jag får så ont i magen, tycker synd om människor som det blir så för, blä. Polisen tog i alla fall inte med sig honom, dem hade inte tillräckligt kanske att ta honom för, ingen aning. Men skrikandet tog slut i alla fall.
Idag så är vi bara hemma och tar det lugnt, Timothy går ju tillbaka till jobbet nästa vecka så vi ska verkligen passa på att mysa som familj dem sista dagarna.
Nu måste jag springa och göra klart lunchen, sen ska Jullis sova och jag kanske kolla lite mer på film. Vi kollar på DisneyKlassiker här hemma... MYYYYS!



Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Gud vad läskigt. Hoppas allting löser sig med gubben!



Hörs senare idag om i morgon... Hälsa timpa och mys gärnet nu! Pusspuss.

2009-07-23 @ 11:48:10
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December