Julia är på Skansen.

{ 2009-07-2909:54:53 } Julia i ord | 0 kommentarer


Imorse kom morfar och hämtade Julia klockan nio för att åka till Skansen. Jag hade tänkt att på dem typ tre-fyra timmar som jag är "barnfri" så skulle jag fixa lite här hemma men jag är alldeles för slut för det. Får bli ikväll när lillan sover istället. Ibland behöver man lite tid att bara sitta framför datorn eller TVn tex utan att behöva göra något alls.
I eftermiddag så ska vi till Rålis, då jag och Julia, med tjejer från laget. Ska väl stuntas endel tror jag, rycktet säger att det även kommer folk från MFC i Borås så tror att det kan blir riktigt kul. Som kanske inte alla vet så har jag och Lina gjort packt på att vi ska göra stilla salto i programmet nästa år, kanske är bra tillfälle att få lite tips idag då... Kram på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December