Mamma Mia.

{ 2009-07-0112:47:03 } Dagbok | 2 kommentarer


Har packat två lådor, en stor svart sopsäck och en papperskasse. Känns som om jag har kommit igång, men jag når inte högsta hyllorna och sen så är det svårt när man har en liten som klättrar på benen. Timothy kom hem med Donken till mig, BigMac & Co. Har haft Mamma Mia på i bakgrunden eftersom jag har packat ner alla andra filmer, jag hatar day-time-television, aldrig något bra på tycker jag. Timothy sitter nu och försöker få i Julia lite lunch, hon är verkligen inte bra på att äta just nu. Måste laga riktigt god middag så att hon får i sig riktigt mycket då. Är orolig att hon kommer gå ner i vikt, men jag pratade med sköterska på BVC och hon sa att det är vanligt att barn äter sämre när det är såhär varmt, det visste jag ju redan, men det är skönt att dem säger det också så att man inte sitter och oroar sig. Hon äter när hon är hungrig...
Nu ska jag nog gå ut på en promenad faktiskt, Julia ska sova snart så... Då kan man passa på att röra lite på sig. Det är ju varmt ute så man behöver inte sitta inne hela dagen bara för att det inte är sol. Ska vi kanske åka och handla lite färg och börja måla idag? Måste kolla golv till Julias rum, måste hitta hennes tapet också. Mycket att göra, så är det EM också, gode gud...



Kommentarer
Postat av: Nettan

Va duktig du är.

Själv har jag varit nere i kiosken och hälsat på Michis.



Ingen fara att hon inte äter. Ge henne det hon vill ha bara så reder det sig. Nathis är uppvuxen på ostbågar och makaroner och läkaren tyckte inte det var ett dugg konstigt.



Kramiz

2009-07-01 @ 14:17:05
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Mich & Leon

Leon äter inte heller så allt som går i, trots att det bara är det goda (frukt och kakor) så är det alltid något. Glass funkar alltid, haha.



Och ååå så kul med flytten.. Tell me if you need any help! Im here :D



Puss!

2009-07-01 @ 16:57:42
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December