Mycket att göra.

{ 2009-07-2622:49:07 } Dagbok | 0 kommentarer


Helgen har verkligen varit helt fullspäckad!
I lördags var vi först på stan, jag Julia Daniel Michis och Leon. Daniel handlade lite fina kläder till älskade Jullis, tack gudfar. Det var riktigt trevligt, det blev dock bara en kortis då vi skulle iväg till IKEA.
Medans vi var på stan så tränade Timothy tillsammans med min pappa, det är nu dags för Timothy att skffa gymkort och eftersom det är så tråkigt att träna själv så är tanken att han kanske ska börja träna tillsammans med min pappa, bli lite motiverad liksom.
Klockan tolv så var vi i alla fall i Farsta mötte upp Timothy så bar det av till IKEA för oss allesammans.
Det var ju redan bestämt vad vi skulle ha på IKEA så det gick mest ut på att gå runt och plocka samman det som skulle med hem. Efter IKEA så skjutsade Timothy mig, Julia, Michis och Leon till Sickla Köpkvarter där vi gick och handlade lite småfint. Vi handlade också mat, det skulle bjudas på tacos för de som hjälpte oss att skruva möbler. Till middagen så blev det vi och barnen sen Fanny och Daniel. Tror att Fanny och Daniel var kvar till kanske halv elva eller något sånt och efter det så fotrsatte vi tre här hemma att montera. Vi var klara vid tolv och då åkte jag och Timothy till Donken för att handla "midnightsnack" till oss. Vi kollade på "The Parents Trap" och mös på till klockan ett och sen så hoppade vi i säng.
Idag har vi fixat och donat här hemma så att det har stått härliga till, det börjar verkligen likna något här hemma nu. Nästan alla mina och Timothys kläder är uppackade nu. Sen är det såklart massa annat som också ska fixas men man får ta ett steg i taget. Jag ska verkligen sätta fart nu när Timothy går tillbaka till jobbet imorgon, det ska bli så himla tråkigt att inte ha honom här hemma på dagarna längre. Får försöka att sysselsätta mig och Julia så gott det går.
Mamma är ju i stan från Örebro nu också, Julia fick jättefina skor från Italien och Leon också. Att dem ska ha så fina saker där nere..
Nu ska jag gå och lägga mig i de rena lakanen som jag bäddade med. Är helt nyduschad också så jag ska bara njuta. Det ni... Sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December