Sommarlov.

{ 2009-07-2108:47:49 } Dagbok | 3 kommentarer


Älskar att ha "sommarlov", så himla skönt att verkligen inte behöva bestämma vad man ska göra på dagarna utan bara go whit the flow.
De senaste dagarna har spenderats kollandes på soffor och sånt, vi har hittat den vi vill ha nu. Hoppas att det blir den i alla fall. Den har allt vi vill ha i en soffa, superhög mysfaktor och massa sköna kuddar som man kan ha hur man vill. Varför inte bara slå till hmmm...
Idag ska vi träffa Michis och Leon. Känns som om det var huuur länge sedan som helst och det är verkligen inte roligt. Har varit så himla mycket att göra bara. Ska ringa pinglan nu och kolla vad vi ska göra. Kollade vädret och det ska ju inte vara superkul hela dagen direkt så har ingen aning om vad vi ska göra.
Skönt att komma bort lite från flyttande, känns som om vi verkligen kan behöva det!



Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Nee! Förmodligen en emmaljunga scooter, vi vill inte lägga ner så himla mycket penger. Fast en urban har jag velat ha länge, men har fastnat mer för emmaljunga scooter 2010 modellen!

2009-07-21 @ 09:47:46
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Sudd

Ska du komma på träningen idag?

Puss

2009-07-21 @ 10:04:55
Postat av: Nicole - mamma till C

Skönt med sommarlov känslan.. Jag har lite den känslan jag med.. trist bara att man ska jobba men det gör jag mest för att det är kul.

2009-07-21 @ 11:03:01
URL: http://nicoleb.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December