The americans are here!

{ 2009-07-3121:07:11 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag har vi haft en heldag med Michis och Leon på stan, igen! Hittade ett och annat faktiskt...
Klockan 11.30 idag landade Timothys släktingar från USA i Sverige. Dem ska vara här i tre veckor och jag gissar på att dessa kommer bli hektiska.
Vi åkte ut till deras hus på Tyresö när Timothy slutat jobbet och var där vid fem. Vi bjöds på mat, köttbullar med poratis och glass till efterätt. Hängde där ett tag, Addie spelade underbart fint på gitarr och vi satt alla och bara hade trevligt. Julia sprang runt med både farmor och farfar. Kom hem vid halv nio, Julia somnade som planerat i bilen på väg hem och sover nu sött i sin lilla säng. Hoppas hon sover gott hela natten för imorgon så ska jag upp och jobba, mindre roligt känner jag. Det känns dock alltid bra efteråt, jag drar mitt strå till stacken liksom. Nej, nu ska jag kolla någon bra film och äta lite godis, tycker jag är värd det såhär på fredagskvällen.
Just det, jag dammsög och moppade HELA lägenheten idag också. GUD vilken tid det tog men oj så fint det blev. Känns nästan som om man kan ha folk över hit nu faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Ja snart planeras inflyttnings-fest och grejer!! Wiiihu! :o)



Love you!

2009-08-01 @ 10:19:58
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December