Tisdag.

{ 2009-07-2123:08:24 } Dagbok | 0 kommentarer


Dagen tillbringades med Michis och Leon. Kände verkligen att det behövdes, det blav macka på Subway (där Michis by the way blev uppraggad, han var dock defenitivt ingeting för henne haha!) Vi kollade på kläder, jag vet precis vad Julia ska få till hösten nu, känns väldigt bra vill jag lova. Ska bli så kul att handla till dagis, måste vara praktiskt och snyggt. Vi gick från City till Slussen och tog därifrån bussen till Ringen. Kollade där men hittade ingeting jag tyckte om och åkte därför till Globen där jag på Polarn och Pyret där jag bytte en kofta som Julia fått av sin morfar till en cool t-shirt. Koftan var nämligen för stor.
Timothy kom och hämtade mig där och vi åkte hem för jag skulle rulla köttbullar till middagen. Det blev köttbullar med potatis och sås, det var hur gott som helst. Halv sju bar det av till Svartbäcken för tryou, gud vad jag älskar tryout. Alla var så duktiga så! Även om jag kommer sakna Eagles 09 så tror jag verkligen ett 2010s lag kommer bli riktigt bra. Blev lite snack på Donken, lagets hak skulle man kunna säga och sen skjuts typ hem av CoachLotta, mille gracie!
Nu har jag precis duschat och ska snart hoppa i säng. Imorgon så måste jag in till stan och prata med gamla chefer, jag är på mission! Love ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December