Vaknar upp i Oxelösund.

{ 2009-07-0407:59:47 } Dagbok | 2 kommentarer


Vi kom hit igår typ förmiddag, åt lunch och sen var det mys för hela slanten. "So you think you can dance" på Mickans och Melissas rum. Regestrering i hallen, det är alltid lika roligt att se lag från andra länder, älskar ryssar haha...
Cleo hjälpte till med håret, tack så mycket tjejen. Somnade kanske vid halv tio, sov lite knackigt eftersom man hade pappeljotter typ i håret, ont i nacke check!
Nu ska här ätas frukost, hotellfrukost är perfekt uppladdning inför en tävlingsdag. Snart ska vi iväg och handla lite lunch opch sen bär det av till tävlinghallen. Jag bara älskar cheerleading... Kommer väl någon slags rapport senare tror jag, hoppas vi är ute och firar så att det inte kommer det!
Hålla alla tummar idag...



Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Vi kommer hålla tummar, tår och allt möjligt!

Oj så nervöst det kommer bli. MEN YOU GO GIRL!



GO EAGLES GO EAGLES!

2009-07-04 @ 09:32:36
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Nettan

JAg håller tummar och tassar för att det går super idag !



kram

2009-07-04 @ 09:45:33
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December