Baby girl!

{ 2009-06-2314:07:12 } Bilder | 6 kommentarer


When you're pregnant, you can think of nothing but having your own body to yourself again; yet after giving birth you realize that the biggest part of you is now somehow external, subject to all sorts of dangers and dicapperance, so you spend the rest of your life trying to figure out how to keep her close enough for comfort. That's strange about being a mother: Until you have a baby, you don't even realize how much you were missing one.





Beautiful baby girl





Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Sötnos i fina nya klänningen!

2009-06-23 @ 20:56:18
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

sweetttiipie.

om ni orkar så kan vi försöka ses i stan imorgon, jag tar en sväng förbi där då ;)



hoppas allt gick bra idag!

2009-06-23 @ 21:22:16
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Släng iväg ett sms om du kan ;)

pussen på bussen

2009-06-24 @ 10:10:50
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Berit

Jättegullig i sin fina klänning.

Kramis MrsBettan

2009-06-24 @ 20:04:58
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken sötmanos!!!!

2009-06-25 @ 09:32:37
Postat av: Anonym

Hon e sa gullig!!!!

2009-06-25 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December