Bästa Eagles.

{ 2009-06-2908:00:37 } Dagbok | 1 kommentarer


Bästa, bästa, bästa Ealges... Igår var så himla skön träning, vi är verkligen bäst när det gäller. Det var planerat att träna till nio men eftersom det gick så super så fick vi sluta redan halv åtta typ. Nästan hela laget åkte till Donken och åt middag, älskar bra sammanhållning.
Idag är det superväder igen, jag kan verkligen inte få nog. Ska iväg och bada så tidigt som möjligt. Jag tyckte att jag var lite brun ett tag men sen så såga jag på tjejerna i laget och genaste blev jag blek som en julkorv igen. Så ut i solen med dig Emms för sjutton gubbar.
Grönan är det som häller på kvällen. Ska dit med min kära bror och storasyster, hennes man tror jag också. Det blir även jag, Timothy och Julia, sen hoppas vi på Michis och Leon också. Ska ringa henne snart by the way.
Skulle vilja ha en ny bikini också har jag kommit på, har verkligen inte köpt det på typ två år är det nu. Kanske är dags för det eller vad säger nu? Ska äta rostad macka med philadelphia på nu, så himla sommar! See ya, don't wanna be ya...



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Passa på nu när det är rea :) det finns maaaaassor

2009-06-29 @ 20:56:46
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December