Fullt upp.

{ 2009-06-1510:18:28 } Dagbok | 0 kommentarer


Dåligt med bloggande här faktiskt. Min mamma med familj är här från Örebro så vi är med dem hela dagarna.
När dem kom i lördags så åt vi god middag, lax med färskpotatis. Pappa var också här och åt...
Igår så var vi i Farsta C för att hitta nya skor till mamma som hade tygskor på sig, mycket smart när det är typ jordens sämsta väder, det är som om himlen har öppnat sig. Vi hittade i alla fall ett par, vi handlade tårta och Julia fick en söt tjocktröja av mormor sin. Vi åkte till mormor och åt tårta och drack kaffa. Efter det så åt jag Timothy och Julia middag hos pappa medans mamma och co var på middag hos sonen Jesper och hans familj.
Klockan sju "passade" jag Mickis och Melissas tjejer i Svartbäcken, gick ganska bra skulle jag nog vilja säga. Tack Fanny för skjutsen, jag bugar och bockar.
Idag så ska det handlas på IKEA till mormor, rund matta b la står på listan. Hoppas den här veckan har lite mer lovande väder än vad vi har haft under helgen. Vad ska man göra i midsommar då? Dyvik med god tårta eller? Har hört ryktas om att det ska bli SUPEVÄDER i alla fall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December